Ми на зв'язку

Обмін, повернення, гарантії

  • Якщо посуд приїде пошкодженим або з дефектом?

    При отриманні замовлення необхідно в присутності працівника транспортної компанії «Нова пошта» обов'язково оглянути товар на цілісність та наявність дефектів. Це є обов'язковою умовою обміну або грошової компенсації за товар.

    Якщо товар пошкоджено чи розбито:

    • Повідомте про це нашим менеджерам будь-яким зручним способом (дзвінок, повідомлення в месенджер) та надішліть фото пошкодженого товару.
    • Скажіть співробітникам компанії «Нова пошта», щоб склали акт про пошкодження товару, відмовтесь від посилки та надішліть нам фото акту.
    • Якщо замовлення все ще актуальне, ми зробимо повторне відправлення замовлення протягом 1-3 робочих днів. Якщо замовлення вже не актуальне, у разі його оплати, ми повертаємо внесені кошти клієнту протягом 3 робочих днів.

    Якщо пошкодження виявлено поза відділенням та відсутній акт приймання-передачі, обміну або грошової компенсації товар не підлягає.

    Якщо пошкодилася частина замовленого товару

    Якщо пошкодилася частина замовленого товару, просимо одержати замовлення повністю. А на пошкоджений товар скласти акт прийому-передачі. Тоді ми замінимо ту частину замовлення, яка пошкодилась.

    Якщо товар має дефекти (проблеми покриття, потертості).

    Кожен товар перед відправкою перевіряється нашими працівниками. Але все ж таки, в дуже рідкісних випадках, може зіграти людський фактор і дефект може бути пропущений. У такому разі, повідомте про це нашим менеджерам будь-яким зручним способом (дзвінок, повідомлення в месенджер) та надішліть фото дефекту товару. Якщо дефект виявлено при отриманні, ми зробимо повернення або обмін товару безкоштовно. Якщо дефекти Ви помітили після отримання посилки, доставка повернення товару буде також безкоштовною через послугу Нової пошти «Легке повернення».

    Обмін чи повернення товару діють лише протягом 14 днів з моменту покупки, а також за умови, що збережено товарний вигляд, упаковка, наклейки та товар не був у використанні.

  • Раптом щось не підійде, чи є можливість повернути замовлення частково?

  • Які гарантії при оплаті на картку?

  • Чому при замовленні від 1000 грн. йде передоплата? Якщо мені не підійде товар?